Tillbaka från Linköping

Har varit i Linköping sedan sist jag skrev.
 det känns riktigt tråkigt att vara hemma igen faktiskt. Jag saknar redan M och har absolut ingen lust att gå till jobbet imorgon...
  Som ni vet kom jag dit på Torsdagkväll och det har varit några helt underbara dagar. Vi har umgåtts med hans korridorskompisar, festat på Linköpingsvis (extremt berusat) och myst...mest myst faktiskt. Älskar verkligen den där karl och har så grymt svårt att hålla fingrarna borta från honom...
  För övrigt så var LInköping en jättefin stad, liten och söt. Dessutom måste jag medge att det verkar ganska roligt att bo där. Skulle vara skönt att leva ett sånt studentliv ett tag. 

Shit vad korkat, jag råkade glömma min laddare där. Hur dum får man bli? M har iaf lovat att skicka den per post. Så den kommer om två dar. Som om jag intge svarar på sms är det inget personligt!
 
//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0