3 a.m

Jag har just tittat på första avsnittet av Svenska hollywoodfruar på tv3play och fick stark lust att gå och våldtäktsduscha. Herre min je. Läppstift, dekorationstoffsar och tantsnuskerier. Jag är helt förundrad.

Det bidde ingen spelning ikväll. New young pony club satt fast i Storbritannien någonstans pga. askmolnet. Crap.
Jag och sambon gick istället hem till hennes vän som bor på folkkungagatan (Vill också!) och drack lite vin istället och så fick vi med oss lite konst när det bar av hemåt. Trots hundra kronors inträde för några minuter inne på debaser och ingen New young pony club-spelning så blev det en bra kväll. 
Längtar efter att se hans tavlor på vår väldigt vita vardagsrumsvägg. Vi ska bara ha dem till låns då någon lagt bud på dem. Men tills alla laxar är betalda får tavlorna bo hemma hos oss. Är säker på att det kommer bli perfa!

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0