A clean home is a sign of a wasted life

Det ligger saker överallt i mitt rum, kläder, böcker, skor, nagelfilar, kollegieblock, en kruka osv.osv. Det bor en hel familj  dammråttor under mitt element. Men that's all fine.
Den här veckan alltså. Vilken grej den har varit. Älskar när det händer mycket. Btw var spelningen med Eloise Kerr trés bien. Efterhänget förvandlades sedan till en köttmarknad utan dess like. Sånt tycker vi om (högst sällan visserligen, men ibland kan det vara trevligt att känna sig som ett litet lammkött). Det blev riktigt sent, men det var ack så trevligt. Dessutom är ju allsång på tunnelbanan hem aldrig fel heller, sånt borde man göra mer i nyktert tillstånd också. Typ på väg hem ifrån jobbet. Det skulle ju lätt förgylla mina dagar iaf.
När man har händelsefyllda veckor är det tyvärr inte bara städningen som blir lidande utan även träningen. Har bara haft tid att träna en gång den här veckan, inte bra, inte bra alls. Tror jag ska iväg och gymma en stund innan det bär iväg till mamma och pappa för påskfirande.

Glad påsk! //Helen

P.s Det här med utgång på påskaftonskvällen, vad är grejen med det egentligen? Det känns ju fel. Ska man inte sitta hemma med sin familj och typ äta godis och pilla sig i naveln? D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0