Bokat och klart!

Lägenhet i Alanya bokad i två veckor i slutet av sommaren. Jag och Jenni åker dit vecka 33 och Jossan kommer efter vecka 34. Det kommer bli underbart!
Vet inte riktigt om bilden nedan är utsikten från hotellet eller om det är hotellet som syns i förgrunden. Inte för att jag bryr mig. Lägenheten ligger så fantastiskt nära stranden så vare sig man har utsikt ditåt eller ej spelar mig inte så stor roll. Hur ofta kommer vi vara där iaf? Inte mycket hoppas jag.
Längtar efter att leva i bikinin och jeansshortsen, bada, sola, dansa, titta på turkiska män, äta god grillad mat, gå längs hamnen på kvällen, sitta och dricka turkiskt te på café, röka vattenpipa, äta turkisk youghurt med honung till frukost osv.osv. och allt detta med Jossan och Jenni=) Shit vad skönt det ska bli!
Måste även börja planera sommarens första turkietresa, den med familjen. Ska bara vara där en vecka tyvärr men det får väl räcka antar jag. Ååå, jag vill ha sommar nu!


 

 

//Helen

P.s köpte tre pastellnagellack idag bara för att få in rätta sommarkänslan. Det är ju lite svårt med rådande väderlek och så. D.s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0