Myskväll med systeryster

Vi hoppade över spelningen, Ingen av oss var direkt úp for it. Menmen Palipitation spelar nog någon gång igen. Istället satt jag och pluggade hemma hos systeryster och myste med hennes kisse medan hon var i skolan och när hon kom hem åt vi varma mackor och drack te. Mysigt!
Andra aktiviteter idag har varit att titta på L word, läsa DN, träna (för första gången på typ en vecka, jag har varit "sjuk"), pluggat hos mamma och pappa samt promenerat på årstafältet. Härlig dag.

//Helen

P.s Angående det lilla dilemmat om vilket av mina fina pastellack jag skulle använda så bestämde jag mig till slut för det lila. Det är så fint, så fint! Och så himla intressant. Visst då? D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0