Och himlen gråter...

Vaknade av regndroppar mot fönsterrutan. Det kändes nästan lite poetiskt. Eller lite som en indiefilm. Ganska bra början på dagen faktiskt. Annars tycker jag det är ganska irriterande att vakna till en regndag men när det "indieregnar" på det där sättet är det en helt annan sak. Dessutom verkar regnet ha slutat nu.
Snart ska ja hem till mamma och sy om lite grejer.
Man får vara lite innovativ när man gjort sin månadsbudget och inser att det där med klädshopping är något man bara kan drömma om den här månaden (å andra sidan ska jag ju reseshoppa så jag är inte överdrivet bitter).
Ska sy om en  blus till ett linne och så ska jag göra ändringar på en trenchcoat som at the moment ser väldigt mycket ut som en blottarrock. Hoppas det blir bra!
Ikväll ska jag och sambon gå på spelning på debaser medis. Det är New young pony club som spelar. Har inte lyssnat på dem så mycket men min inställning just nu är att det är relativt bra grejer.


//Helen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0