Förströelse

Har nu gjort en anmälan på studera.nu, är inte helt säker på att jag orkar tokjobba under hela vintern och lite stimulans för de små grå har väl ingen dött av?
jag har sökt idéhistoria A, filosofi A och samtida kulturteori och politisk filosofi. Alla tre på Södertörns högskola. Hade varit väldigt roligt att plugga på SU i höst/vinter eftersom systeryster jobbar där men alla deras kurser verkade vara stängda för sen anmälan.
Ja,ja, det blir spännande att testa något nytt, har hört mycket bra om Södertörn. Om det nu blir av vill säga, egentligen borde jag ju jobba livet ur mig och spara pengar. Det kanske inte är helt omöjligt att lyckas med båda?

//Helen

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ja, kom till Södertörn! :)

2010-08-09 @ 07:05:55
Postat av: Mathilda

vad hände med estetik A?



Prutt och puss.



M

2010-08-10 @ 10:49:24
URL: http://dalberg.webblogg.se/
Postat av: Aaronmarianne

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2012-06-21 @ 12:06:38
URL: http://aaronmarianne.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0