Att stilla sitt dåliga samvete

Familjemiddag i kärleksnästet. Inte min familj dock. Jag håller mig ur vägen. Jag har blivit inbjuden, väldigt sött av sambon men jag håller mig bakom mina draperier. Har massa "viktigt" att göra, måla naglarna och sådana betungande saker. Tänkte iofs hinna plugga lite mer idag men vi får se hur det blir med den saken.
Ska snart iväg på fest hos Jossans vänner Nicole och Björn. Det blir nog roligt=)

Jag köpte en Situation STHLM idag. Han som stod och sålde hade bara ett ex kvar. Antog att han också ville ha fredag så jag köpte den sista. Den är snart utläst. Det är faktiskt en bra tidning. Ska nog göra det till en återkommande vana. Fyrtio spänn i månaden överlever jag nog.

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0