Control

Snart börjar filmen control på tvåan. Jag ser verkligen fram emot att se den, har tänkt göra det sen den gick på bio. Tyvärr missade jag dokumentären om bandet Joy division som gick tidigare i veckan. Jaja, den lär väl finnas på svtplay, right? kan se den i efterhand medan jag käkar frukost imorgon bitti.
  Nu måste jag fixa en kopp roiboos tills filmen börjar.
Hehe, skön grej att jag dissar R för att titta på film helt själv. Trivs man bra i sitt eget sällskap så gör man.
  Funderar faktiskt skarpt på att åka skridskor på sjön trekanten i mitt eget sällskap imorgon, det verkar fridfullt. Vi får se. Om det är skitkallt imorgon kanske jag hoppar över skridskoåkandet. Vi får se.

//Helen




Kommentarer
Postat av: Torsteinella

Interesting site. Worth the visit!

2012-03-15 @ 09:52:32
URL: http://torsteinella.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0