Get laid or die trying

Debaser höll måttet. Otippat? Inte direkt.
Till en början var det spelning med en viss Kristofer Åström. Riktigt bra musik men inte helt peppande för en party-kväll. Så fort han slutade spela blev det dock ett himla drag.
Riktigt rolig kväll. Det trots att truppen mer än halverades redan efter typ en halvtimme in på spelningen.
Nu ska jag hem till mamma och pappa och övningsköra. Är egentligen mest sugen på att typ sitta hemma och pilla mig i navlen och lyssna på Kristofer Åström (han är helt klart en keeper för min del), men icke!
Just det.
Ni vet hur man ibland känner sig helt frånkopplad sig själv och inte riktigt har någon koll på vad ens kropp pysslar med egentligen. Det hände mig på jobbet igår. "Jobba? Imorgon kväll? Javisst!"...Doh.
Menmen. Lite extra pengar har ju aldrig suttit fel.

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0