Heartshaped pancakes

Okej, jag tog med mig datorn. Det har dock skett ett litet missöde. Jag glömde istället kabeln till kameran. Menmen, min-dag-i-bilder-inlägget är alltså inställt. Imorgon måste jag iaf lägga upp en bild på de hjärtformade pannkakorna som jag, sambon och hennes karl åt till brunch i morse. (Jag fick en form i silikon som man kan ha i stekpannan av min syster. She knows me so well!)
Efter brunchen städade vi ett tag och sen spelade vi game of life. Ett jätte, jätteroligt spel. Kvällen har jag spenderat här hemma hos päronen med systeryster och svågern. Vi käkade sushi och tittade på spiderman 3.
Har haft en så sjukt skön och bra dag!

Kommer hänga mycket här i Liseberg under kommande vecka eftersom pappa är bortrest och mamma är den mest sällskapssjuka människa jag någonsin träffat. Imorgon ska hon, jag och systeryster ha "tjejkväll". Wie!

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0