Hela helgen

Fredag (efter skridskoåkningen): Middag+förfest hos Olivia tillsammans med henne, jossan och Bettan. Planen var Harrys som ändrades till Anchor som blev Dovas.
Mötte upp Bettan ocH Olivias herrbekanta och deras lilla crew. 
Vi var bittra. De var fulla.  OBS! vi var alltså inte bittra pga. deras fullhet utan en massa hit och dit och strul innan vi sågs. Menmen, trevligt när man svalde bitterheten.

Lördag: Afrikansk dans med systeryster i skärholmen (livetrummor is the shit!). Det var jätteroligt men riktigt jobbigt, har inte tränat på typ ett halvår så ett 90 minuterspass afrikansk dans är inte att leka med! Träningsvärken kommer sitta i minst två veckor!
Efter det var det snabblunch med familjen som gällde. Och sedan vidare till jobbet.
Efter jobbet möttes jag, Jossan och Jenni upp och gick till 54 och svängde våra lurviga. Det var roligt=) Jobbigt dock att jag än en gång insåg att män inte riktigt min grej just nu. Uff, de flesta lägger upp en så extremt "häftig" attityd att de blir riktigt tröttsamma människor. Detta resulterar i att jag lägger upp min råotrevliga attityd. Ska jobba på att bli lite trevligare.

Söndag...eh...idag: Planen var skridskoåkning i kungsan och fika med Jossan och kanske Jenni. Det blev dock varken någon skridskoåkning eller någon Jenni.
Jag och Jossan bestämde oss därmed för att spara in på ekonomin och våra trötta muskler och bara köra på fikan. Det bidde semla och te på kungstornet.
Efter det promenerade jag en bit på vägen hem och nu sitter jag här.
Ikväll ska jag hem till mamma och pappa och mysa. Tänkte göra jordgubbar doppade i mörk choklad=)

Ha en jättefin alla hjärtans dag you guys! Det ska jag ha=)

//Helen

P.s.
Tack så jättemycket för det finfina kortet systeryster! Du är bäst, hoppas du vet det♥
D.s

Kommentarer
Postat av: Rubentindra

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-08-30 @ 07:37:20
URL: http://rubentindra.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0