Insnöad

Sitter hemma. Kändes kasst till en början såhär en lördagskväll. Sedan tittade jag ut. Nu drar jag mig för att ens bylsa på mig en jäkla massa kläder och gå till affären och hyra en film.  Nej, soffan will do just fine tonight.
Hade en jättebra kväll på debaser igår med Jossan, Bettan och Carro. Jag och Jossan hade trevlighets bootcamp. Vi var inte otrevliga mot någon som började dansa elle prata med oss, vilket ju brukar vara (typ iaf) standard procedure. Dessutom skulle vi, så fort vi gjorde negativa anmärkningar på någons utseende eller beteende skulle vi även uppmärksamma något positivt. Det gick bra och det kändes bra.
Var och fikade med Maria och Olivia idag. Vi var på Café Giljotin. Mysigt fik. Den känslan skulle jag vilja ha hemma hos mig. Romantiskt, en blandning mellan gammalt och nytt och elegant fast hemtrevligt.

Nixpix, iväg med mig nu...eller ja, snart iaf...

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0