Jag frossar

Fick en invite till sptify av den söta sambon(♥) igår. Shit vad härligt! Jag frossar, fast jg gör det på ett systematiskt sätt, annars komme rjga ju missa en massa och det går inte för sig!

Var hos syo på komvux igår. Jag har hört extremt mycket skit om syokonsulenter men det var faktiskt riktigt givande. Kändes skönt att få ganska många frågor besvarade. Nu gäller det att tenta upp en jäkla massa kurser som jag var för lat för att fixa bra betyg på i gymnasiet. Samt göra det älskade högskoleprovet igen. Hatar tanken på att jag varit så som jag var då, helt oengagerad i skolan och framför allt lat. Blir störd bara jag tänker på det. Men jag antar att jag får stå mitt kasst.

Shit, just det. Ska övningsköra med pappa imorogn, vi har haft ett jättelångt uppehåll. Vet inte riktigt vad det berott på, jag vet iaf att jag är lite rädd för de måddiga vägarna...

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0