Jag ser ljuset!

Alltså hörrni, klockan är kvart i åtta och det är inte mörkt. Wie!

Igår hade jag ännu en skön, ledig dag.
Den började med semla till frukost på Café Ritorno med Jossan, Fortsatte med en promenad från sankt eriksplan till hornstull, vidare hem till mamma, hon och jag åkte till liljeholmstorget och shoppade lite (åt henne) och åt lunch, efter det tog vi en promenad runt sjön trekanten och sedan åkte jag hem till sambon och hennes karl och så lagade vi middag, spelade spel och yogade lite.

Idag är det dock jobbet som gäller.

//Helen

Kommentarer
Postat av: Mari

Du tar ditt arbete som sällskapsdam på största allvar ser jag...

2010-02-10 @ 14:07:55
Postat av: Helen

Jag gör! det är ganska mysigt faktiskt. Nu sitter vi och dricker kvällste och imorgon ska vi laga ratatouille=) (eller hur det nu är man skriver)

2010-02-10 @ 22:18:54
Postat av: Alanirmelin

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-04-18 @ 12:37:26
URL: http://alanirmelin.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0