Länge leve logiken

Väldigt mycket av den här dagen har gått åt till att vänta på SL-bussar hit och dit.
I morse tog det mig en 1 timme och 40 minuter att komma till gymmet, det är alltså en resa som brukar ta högst 45 minuter. Efter min långa, långa färd gymmade och simmade jag. (Skönt att röra lite på fläsket efter att ha delat ett kakpaket med Arvid igår.) När jag var klar med det tog jag mig hem till Jenni, vi satt och pratade om diverse spännande saker och delade på en kanna te. Mycket mysigt.

På tal om min reflektion igår så har logiken än en gång vunnit. Listan var tydligen precis vad som behövdes.

//Helen

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hallå hallå, jag är frisk! Så... när ska du tvinga med mig till Friskis tro? Nu är jag laddad vettu :)

2010-02-25 @ 18:34:20
URL: http://oliviablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0