Kakor och mjölk ftw + en liten reflektion

Arvid gick just. Han har varit här sen typ nio och vi har ätit kakor och druckit mjölk, pratat om ditten och datten. Trevligt, trevligt.
Kakor och mjölk i allmännhet är underskattat men ballerinas kladdakor med mjölk är helt klart underskattat. Omg, de är det bästa som hänt fika-Sverige på flera år!



Hatar människor som hänger sig kvar ett tag i ens hjärna fastän all logik säger att de inte har något där att göra. Nu pratar jag såklart inte om Arvid, det där kuinde ha misstolkats....eh, anyway...Som sagt. Balansen mellan logik och känslor är inte alltid helt lätt.
Måste lägga mer tyng på logiken just nu känner jag, annars kanske det här slutar illa. Okej, för att påminna mig själv ska jag göra en liten lista på saker jag inte letar efter hos män:

Jag vill inte att en man ska vara:
"Schizo"
Alltför svartsjuk
manschauvinist

Så vad håller jag på med? I skamvrån med mig!

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0