Tantfobi

Morden i midsomer alltså. Fy fan. Det är ju jättecreepy. Jätteläskig musik och så är det alltid minst en tant som är en potentiell mördare. Det brukar dock inte visa sig att det är tanten, inte så ofta i allafall.
I avsnittet jag såg ikväll visade sig dock vara tanten. Och det var inte vilken vanlig mördartant som helst, det var en helt sjukt läskig mördartant. En om ser ut att vara liten och bräcklig, ha för tunn hud runt ögonen och inga ögonfransar, en sån som beter sig lite morskt och kufiskt men som egentligen "är jättesnäll".
Fy fan. Hon var verkligen skitläskig. Hade gömt ett lik i X antal år, haft ihjäl någon med typ en ljusstake och jagade sin svägerska genom ett stort gods med en äcklig, rostig kökskniv.
Shit. Undrar faktiskt på riktigt om jag kommer kunna sova inatt alternatvit drömma mardrömmar. Kommer nog i allafall med största sannolikhet lida av en svår tantfobi ett tag framöver. Shit, imorgon är det pensionärsrabatt på jobbet. Gulp.

//Helen


P.s
Undrar om tanter är lite extra läskiga för att meningen med dem är att de ska vara snälla. Man känner sig trygg med dem och tror att de vill ens bästa, men föga anar man...Nej, fy!
D.s

Kommentarer
Postat av: Loppan

OMG!! Det är ju det avsnittet jag berättade om som jag drömde mardrömmar av! INTE OK!!!

2010-02-18 @ 09:16:40
Postat av: Torkelmelisa

Keep up these useful pieces.

2011-05-10 @ 11:43:13
URL: http://torkelmelisa.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0