2010 so far

När skrev jag sist egentligen? Känns som att det var väldigt längesen. Menmen, antagligen inte.

Nyårsfesten var över all förväntan. Det var jättetrevligt folk och en riktigt bra stämning. Det urartade dock lite på slutet och jag tyckte synd om värden. Stackars kille vad fel det blev.
Efter festen åkte jag hem till föräldrarna och sov, kändes onödigt att åka igen hela stan och ut på andra sidan istället för att bara hoppa av i liljeholmen och sitta på en buss tio minuter.
Efter att ha spenderat en hel dag hos föräldrarna, åkte jag hem en snabbis och sedan åkte jag hem till systeryster och åt tacos och spelade super mario med henne och svågern.
Idag har jag jobbat, alltid lika kul en lördag och nu ska jag möta up systeryster vid slussen för att gå och se henne kompis band Eloise kerr spela på mosebacke. Det blir spännande.

Stressad över männen. R hörde av sig och ville ses igår och "lillturren" hörde av sig idag. På festen råkade jag dessutom lämna ut mitt nummer till en trevlig kille som nu även han vill ses. Han känns farligast eftersom vi inte gjort några grejer. Alls. Det känns så seriöst då. Menmen.


//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0