Allt som inte är hemtenta är vardagslyx

Igår var jag helt euforisk efter att ha lämnat in tentan. Jag satt på bussen hem till päronen och nynnade med  min musik och läste elle. Jag kände mig lycklig.
Jag utformade även en tes som ni ser ovan allt som inte är hemtenta är vardagslyx, den tesen levde jag efter tills nu, när jag inser att jag mycket hellre skulle ligga kvar och sova hela dan (eftersom jag känner mig sjuk) än att gå till jobbet. Jag insåg att jag var tvungen att formulera om min tes till allt som inte är hemtenta eller jobbet är vardagslyx. Kan iaf trösta mig med att jag efter jobbet har en fika med en god vän(Jossan) inplanerad. Och vad är inte vardagslyx om inte det?

//Helen

Kommentarer
Postat av: Abdullahitilda

Greetings. This site is so full of information

2011-02-15 @ 07:20:24
URL: http://abdullahitilda.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0