Ändrade planer

Är inte på IKEA, obviously. För en gångs skull blev det ändrade planer. Typiskt.

Istället sitter jag hemma hos mamma och pappa och tittar på filmen King kong. Det kanske säger en del om vad jag tycker om filmen i och med att jag sitter och bloggar samtidigt... Början var ju hur bra som helst men nu är det bara en jäkla massa spring i jungeln med en jäkla massa läskiga djur.

Funderar lite över vad jag ska göra idag. Skulle vara skönt att göra något konstruktivt. Såsom att åka till IKEA, men icke. Vi får väl se vad jag kommer på. Har en stund kvar av King kong så jag kan ju fundera under tiden.

Å, nu verkar den bli bra igen...

//Helen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0