Biohelg

Fredag: 




Söndag:




Fredagens film var helt klart sevärd, finfin, men lite förutsägbar. Men som sagt: fin.
Dagens film var också helt klart sevärd. Ganska brutal dock, på både det fysiska planet och det psykiska. Och så gick ju filmen ganska långt ifrån boken. Men som fristående film var den riktigt bra.

Innan det var biodags träffade jag Arvid, Adde och Travis och drack en kopp te i gamla stan. Efter det åkte jag och mötte upp sambon, åt mumsig middag i kungshallen och gick sen och såg snabba cash med henne. Skulle vara mysigt att hänga mer med henne utanför hemmet också...

Imorgon ska jag äntligen börja styra upp mitt liv på riktigt, ringa komvux ang. att tenta upp kurser som jag bara fick g på osv. Kolla upp magdansen och/eller kolla upp friskiskort. Så skönt det ska bli att kunna se mig själv i ögonen utan att tycka att jag är en latmask igen...

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0