Frukost, lunch och middag på IKEA

Nej, det är inte så illa som det låter faktiskt...Eller jo, kanske. Skippa frukposten för min del.
Alltså, Sambon och hennes karl och jag tänkte inget låta stoppa oss, särskillt inte en futtig jäkla snöstorm. Så vi bestämde oss för att ta bussen till IKEA. Sagt och gjort.
Vi påbörjade shopping allra senast halv elva och vi åkte därifrån runt halv åtta. Efter våra ungefärliga nio timmar där kom vi till slut hem med två lampskärmar, en tågbana, några ljuslyktor, en diskborste och ett överkast till soffan (som sen visade sig vara för litet.) Till mig själv köpte jag även en grymt snygg vas som jag har mina påfågelfjädrar i istället för an skabbig gamal vinflaska.
Men här slutar ju såklart inte historien. Gissa vad jag ska göra imorgon... Japp, det blir IKEA- igen. Den här gången är det för att köpa det som vi sa att vi skulle vänta med att bestämma oss om. Jag har en känlsa av att det inte kommer gå helt smärtfritt då jag anar en intressekonflikt. Vi kan ju hoppas på att vi slipper se blod iaf.

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0