Hooked

Jag har ett nytt beroende. Det är inte farligt för hälsan men än dock ganska pricy...Jag älskar grejen med att göra egna smycken. Det är sjukt kul. Varje pysslares våta dröm. Dessutom är det fantastiskt att kunna göra precis de smyckena man vill ha.
Samtidigt som jag och systeryster gjorde mammas halsband gjorde jag ett armband till mig själv. Ett väldigt enkelt men, enligt mig, väldigt sött. Det är en enkel kedja med tre berlocker; en fint slipad rökkvarts med ett jättefint "stopp", en muffin och en tekopp på ett tefat. Ska lägga upp bilder på mitt första armband och det jag fick av systeryster i födelsedagspresent. Har ju sagt förut att jag ska lägga upp bilder på det men jag är ju så hiskeligt trög när det kommer till bilder.
Iaf så blev det ganska mycket kedja över när mitt armband var klart och ikväll när jag och systeryster har myskväll ska jag göra ännu ett armband med rökkvarts, swarovskikristaller och jättefina duvblå pärlor. Hoppas det blir fint!

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0