It's just a change in me, something in my liberty

Jag sa för ett tag sen att det var dags att göra sig av med alla skelett i garderoben. Sagt och gjort.
Det känns skönt, men lite tomt om ärligheten ska fram. Men å andra sidan finns det inget som säger att man måste leva i celibat bara därför. (Kanske mer att man inte behöver fler utan kan nöja sig med en åt gången. )
Utrensningen berodde mer på att jag kände mig riktigt pissig som hade en massa människor ståendes på stand by ifall jag skulle "behöva" dem. Kändes inte ok alls att vara en sån person.
Bra grej. Precis som när jag slutade röka, jag såg mig inte som en rökare så jag insåg att jag hade två val, antingen fick jag börja se mig som en rökare eller så fick jag sluta. Jag slutade. Skönt med positiva förändringar.

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0