Ost, kex och goda vänners sällskap ftw!

Igår blev en bra kväll, trots att jag var lite stressad över allt.
Den började med middga, ost och kex med Olivia och Maria hemma hos Olivia. Efter några timmar åkte jag till söder och träffade Magda och en vän jag inte träffat sen i somras. Jag trodde det skulle vara jätteskonstigt att träffa henne men icke. Eller ja, till en början kanske. Menmen. Vi satt på sunkhakens sunkhak söderkällaren och hängde. När de tänkte dra vidare åkte jag istället tillbaka till Maria och Olivia. En bra kväll. Riktigt bra.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska åka och fika med Arvid och hasn vänner eller om jag ska hoppa det. Kan inte bestämma mig. Ska nämligen träffa sambon sen och käka lite och sen gå på bio. Känns som att jag börjar glida tillbaka till mina gamla spenderarvanor. Inte bra. Inte bra alls. Jaja, Det löser sig. Om inte annat får jag väl bara köka morötter tills jag får lön igen. Mañanamañana.

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0