Tidspress

Ojojoj, vad jag inte vill skriva det här inlägget. Det kommer nämligen bara i ännu högre grad visa hur intevuxen jag är.
  Jag har alltså på riktigt haft tre veckor på mig att skriva en hemtenta och nu har jag en vecka kvar. Eller ja. sex dagar för att vara exakt. hur typsikt mig är det inte att jag knappt börjat? Att jag läst typ tre artiklar allt som allt? Menmen, antar att jag måste försöka ta mig själv med en klackspark ibland. Kanske behövs lite väl ofta dock?
  Problemet är ju det kära jobbet. Jag jobbar alltså idag, imorgon och i övermorgon. Om jag var ledig en av dessa dagar hade inte allt kännts så stressat faktiskt. Menne...så är ju inte direkt fallet och jag är stressad. Doh!

//Helen
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0