"Titta på film"

Igår hade jag och P en dejt...eller ja, vi "tittade på film" hemma hos mig. Det kanske mest otippade är att vi faktiskt tittade på film....också. Nog om det. Det var najs.
Just nu sitter jag i biblioteket och drar mig för att börja plugga. Gick upp tidigt för en morgonfika med Jossan (vilket kanske inte helt gillades av sovsällskapet, menmen) har sedan suttit med henne och dividerat diverse olika grejer och haft trevligt så nu känns det pissigt att förstöra myskänslan med en massa plugg, men a girl's gotta' do what a girl's gotta do. Aight?
Nej nu får jag sluta vara latmask och ta mig i kragen!

//Helen

Kommentarer
Postat av: Lillan

Dudeness!! Jag vill se bilder från nyår. Jag kommer inte ihåg några:D

2010-01-08 @ 16:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0