Världens bästa tips om du också bor i en iskub

Min hyresvärd verkar inte vara direkt sympatiskt inställd till sina hyresgäster. För trots den extrema kylan utomhus så höjs inte direkt temperaturen inomhus och det var ju inte direkt varmt och skönt till att börja med. Jag skulle faktiskt inte bli förvånad om jag imorgon bitti vaknar och andedräkten står som ett moln kring mig.
Denna jävla kyla gör hela min lägenhet helt rå. Allt är iskallt och fuktigt, i synnerhet min säng. Har nu börjat hårtorka den innan jag går och lägger mig. Väldigt effektivt och väldigt skönt att slippa ligga och huttra tills lakanen sugit åt sig så pass mycket av min kroppsvärme så att de kan börja värma mig tillbaka.
Uppvärmda lakan är to die for♥

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0