Vissa hinder är helt enkelt för stora

Hade en jättetrevlig kväll med P (killen från nyår). Vi var först och fikade och sedan gick vi och "tog en öl" när fiket stängde. Vi umgicks i nästan sju timmar.
Det var som sagt riktigt trevligt och vi pratade om spännande saker. Vi verkar dock vara väldigt olika, men bara för att man dejtar behöver man ju inte gifta sig så det är väl egentligen inget större problem. Ett inte heller så stort problem men än dock ett poblem är att jag aldrig kommer kunna komma hem till honom.
Anledningen? Jo, anledningen heter Oskar den 3e. Oskar den 3e bor i ett terrarium hemma hos P och är liksom en del av familjen, han råkar också vara en orm....en hemsk jäkla orm. En majssnok eller vad det nu var...Ah!
Nej, ska vi ses hemma hos någon av oss blir det ju helt klart hos mig. Jag är absolut inte beredd att vistas i samma hus som en äcklig, farlig(fast egentligen inte) jävla orm! Ew, ew, ew, alltå. Det är verkligen min allra största skräck, ormar i alla dess former och han har en, vad är oddsen?

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0