Ch- ch- ch- ch- changes

Sedan jag och sambon flyttade till vår finfina lägenhet har vi vetat att kvinnan vi hyr av kommer att komma hem till Sverige och att det alltid bara varit en tidsfråga. Alltså blev jag inte helt chockad av hennes mejl som förklarade att hon sa upp vårt kontrakt. Uppsägningstiden är två månader, vi ska alltså ha flyttat därifrån senast den sista september.
Det hela känns sorgligt och det är väldigt mycket jag kommer sakna med lägenheten men främst med att bo med sambon, kommer kännas konstigt att hon efter september kommer vara min särbo istället.
Försöker se det som en möjlighet istället.
Den preliminära planen är att flytta hem till mamma och pappa igen och spara pengar för att sedan till våren kunna resa någonstans.
En anna förändring som jag visserligen också var beredd på är att Nora åkt tillbaka till Maastricht. Det känns också sorgligt. I och för sig har vi planerat att jag och Jossan ska åka dit och hälsa på i oktober, det blir roligt=)

//Helen

Kommentarer
Postat av: Olivia

Glöm inte att vi måste hinna med en repris av Marias Monster-Margaritas innan ni flyttar ut! :)

2010-08-02 @ 01:14:00
Postat av: Helen

Så sant som det är sagt, min vän!

2010-08-03 @ 09:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0