En anings separationsångest

Okej, nu kan vi väl alla enas om att det är sommar på riktigt? Det är varmt och hela världen har shorts på sig och folk har dessutom börjat försvinna på semester.
 Det är lite av den anledningen jag skriver.
 Jenni ska ju på semester nu, hon ska till Teheran och vara där i 25 dagar. Är verkligen glad för hennes skull, för att hon äntligen ska få träffa sin husband igen, men jag måste ändå¨få sagt att det kommer kännas tomt utan henne och 25 dagar är faktiskt ganska så lång tid.
Så Jenni- om du bestämmer dig för att Iran är en bättre grej än Sverige och ställer in hemresan för att aldrig mer komma tillbaka, då blir jag faktiskt riktigt ledsen, då kanske, kanske jag åker ner till Iran och bär dig hela vägen hem...eh, det var alltså inget läskigt hot...
Menmen honey, jag hoppas du får det jättte-, jätte-, jättebra och att alla är jättesnälla mot dig (har svårt att tänka mig att de inte skulle vara det!), kommer sakna dig♥

//Helen







Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är så söt! Ja lovar att ja kommer hem till dig igen. Kommer sakna dig också men som sagt sen har vi ju 2 veckor tillsammans i Turkiet som plåster på såren :)<3

2010-06-03 @ 10:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0