Världens modernaste land / världens minsta skägg

Jag har en utdragen förälskelse i Fredrik Lindström. Vilken kille alltså, så klok!
Nu har jag legat i min säng och tittat på hans senaste mediatillskott (Världens modernaste land)  i 45 minuter och inte riktigt kunnat koncentrera mig på vad som sagts då jag funderat över vad det faktiskt är han har mellan hakan och läppen.
Hade nästan bestämt mig för att det var en sån där vårta som folk verkar få från ingenstans  när de kommer över 40, när jag insåg att det ju ska föreställa något slags skägg. Det är det minsta skägg jag någonsinn sett.
Menmen, nu när jag vet det kanske jag måste se programmet igen för att kunna ta in vad som faktiskt sägs.   
Kanske det lilla, lilla skägget är ett sätt att försöka tydliggöra den svenska blygheten och timiditeten?

//Helen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0