Eremiten

Nej, nu ljög jag. Jag är ju ingen eremit. Tvärtom faktiskt. Det känns iofs som att man blir lite, lite avskärmad från sin  omgivning utan datorn. Det är inte bara det att man inte kan kommunicera med folk lika enkelt och inte heller blogga. Det är mer det att man inte kan titta på webb-TV eller hyrfilm, jag kan inte heller använda mig av spotify vilket är en katastrof eftersom min ipod valt att vistas på okänd ort på obestämd tid.

Har ni tänkt på att man aldrig märker hur mycket något/någon faktiskt betyder fören det/denne är borta? Typiskt att man alltid ska falla för dessa jäkla klyschor!

Menne, vafan. Det är ju värsta våren därute. Ryck på axlarna, titta mot solen och gå vidare....right?

På återseende(på obestämd framtid)!
//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0