Jag och mina superkänsliga trendspröt

Jag har faktiskt inga superkänsliga trendspröt (suprise, suprise!) men ibland slår det rätt.
Jag visade mitt relativt nya gråa nagellack för sambon och hon upplyste mig om att Karl Lagerfeldts modeller hade gråa naglar senaste visningen. Sen loggade jag in här på bloggen och på startsidan fanns det ett inlägg om den nya trenden grått på naglarna. Oh, I'm so fashion! Haha, nej, det var ett sammanträffande faktiskt. Tyvärr köpte jag ett extremt lågkvalitativt och har lyckats skala av lacket från alla naglar på ungefär ett dygn. Usch, här ligger jag och bloggar om nagellack! Då vet man verkligen att det inte händer så mycket i ens liv. Back to sleep woman!

//Helen


Kommentarer
Postat av: Olivia

Här kommer det där gamla klippet jag snackade om. Allmänbildning :)



http://www.youtube.com/watch?v=lsACbJMWm94

2010-03-20 @ 17:43:45
URL: http://oliviablom.blogg.se/
Postat av: Helen

Inte för att vara otrevlig eller så, men shit, vilken tappad brud! Var det där på riktigt?

2010-03-21 @ 01:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0