Solen i ögonen

Olivia hävdar ofta att jag är en tant. Personligen skull ejag väl inte hårddra det på det viset, däremot kan jag helt klart gå med på att jag har vissa tantaktiga beteenden för mig.
  Idag när jag stod och väntade på bussen (på väg till päronen) ställde jag mig i en solfläck med ansiktet uppåt och blundade. När bussen rullade fram några minuter senare fann jag en hel tantkoloni ståendes runt mig på precis samma sätt. Hm.

Jaja, igår var jag iaf ungdomlig och hängde löst på debaser medis tillsammans med Olivia, Jossan, Bettan, Carro och några grabbhalvor. Mycket trevligt.
 Ikväll blir det 54 med Jenni och kanske henne boyfriend och kanske Bettan och Carro. The more the merrier!

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0