Sovdags för den här lilla knubben

Gode gud. Vi har firat pappas födelsedag (som var igår) och det gjorde vi på Enskede värdshus, ett av pappas favvo-hak. Sedan åkte vi hem och åt tårta. Jag är så sjukt mätt. Jag har samma proportioner som ett s.k. "afrikabarn". Puh!
    Den här dagen har varit skitlång. Vaknade lite efter sex och städade lite här hemma hos mamma och pappa, tittade lite på TV och åt frukost, åkte hem till mig och plockade ihop träningsgrejerna och åkte och tränade. Träffade Jossan efter träningen och tog en fika. Åkte hem och lämnade grejerna. Åkte in till stan och träffade systeryster och Karin och shoppade födelsedagspresent till pappa. Åkte hem till mamma och pappa och städade lite till. Sedan bar det som sagt av till Enskede värdshus. Efter tårtätandet tittade jag och systeryster på filmen Los abrazos rotos, brustna omfamningar. Såg just en recension av den filmen på Svds hemsida. Där står det "Teatralt men ack så vackert", jag håller med!
Nu- sömn.

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0