Är detta verkligen allt?

Imorgon tänkte jag, Jossan och Jenni gå ut och svänga våra lurviga. När vi först gjorde upp de här planerna blev jag jättepeppad.
Nu har jag tittat på alltomstockholm.se och känner mig inte alls lika peppad längre. Utbudet på nattliv här i stockholm är verkligen inget att hurra för. I allafall inte när man kommit upp i 21års åldern.
När vi var nybakta 18-åringar var allt jättespännande och man nöjde sig med lite vad som helst. Nu kan man inte låta bli att undra om detta verkligen är allt?

//Helen

P.s Visserligen ska det vara en Mad men- fest på något ställe på söder(tror jag iaf) som jag gärna skulle gått på, men jag vet inte, vännerna verkar inte helt överexalterade. D.s

Kommentarer
Postat av: Mari

Tänkte ni det? Jag trodde ni skulle komma till mig och titta på melodifestivalen?

2010-05-28 @ 15:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0