Glassigt

Har haft världens bästa dag. Nästan iaf. Först statistade jag på nationalmuseum. Äntligen har han frågat om jag vill stå för honom igen någon gång. Wie!
Efteråt strosade jag runt i kungsan och hittade ett bokbord. Köpte två klassiker- Leo Tolstojs Anna Karenina och Victoria Benedictssons Fru Marianne, för sammanlagda 50 kronor.
Efter att ha gjort mitt kap mötte jag upp Olivia för lite glass (1 kula polka och 1 kula pecankola) och skvaller under de fina körsbärsträden. Där stötte vi ihop med systeryster och hennes karl.
Vidare följde en lång promenad med Olivia genom staden.
Till slut hamnade jag hemma hos mamma och pappa och lagade lite middag till fadren.
Kvällen avslutades på söders höjder med ytterligare lite glass (1 kula kryddig rabarber och 1 kula lingon och digestive).
Vad hände med min avgiftning? Menmen, glass räknas nästan inte...eller?

//Helen


Körsbärsblommor, foto: Systeryster


Olivia och jag i kungsan, foto: Systeryster


Kommentarer
Postat av: Vegardjenny

It is the coolest site,keep so!

2012-07-04 @ 11:57:07
URL: http://vegardjenny.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0