Gnäll

Gnäll nr.1
23 myggbett. Jag vet, jag skrev det igår men jag kan inte understryka det nog. Bah!
Försökte iaf undvika att se ut som en böldpest-smittad så jag tog en liten allergitablett i morse, precis en sån jag tar varje gång jag får fler än typ fem myggbett på samma gång, bara det att jag just den här gången (för första gången) reagerade skitstarkt. Det var liksom något som gick lite fel. Trodde jag skulle däcka en miljon gånger på jobbet idag och de jäkla myggbetten kliade ändå.

Gnäll nr.2
"Vi på comviq är dumma i huvudet och kan inte sköta vårt jobb, det tänkte vi låta dig sota för och betala 1992:- den här månaden istället för 660:-" Okej, jag erkänner det där var en felcitering men det var ungefär summan av kardemumman. Efterdebitering kallas detta lilla fenomen, jävla aber.

Gnäll nr.3
Kunder som handlar av en och som inte bemödar sig att svara på tilltal. Också riktiga jädra aber. Socialkompetens anyone? Om någon säger "Hej!" till dig så svarar du vaddå? (Är egentligen inte jätteupprörd över det här för tillfället men det är  något jag länge velat gnälla på så jag tänkte att det var lika bra att passa på när jag redan var inne på det spåret).


//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0