Högmod går före fall

Känns som att jag gjort bort mig mer eller mindre ett par gånger den här helgen. Både pga. högmod och naivitet. Typiskt. Trots detta var det en bra helg.
   Efter jobbet i fredags var jag, Bettan och Olivia på Dovas med Esteban. Hallonshots à 20 kronor funkar. Det var lite där bortgörandet började. Hoppas Esteban har dåligt minne.
    Igår efter jobbet mötte jag upp Josefine, vi gick tillsammans till Retro på sveavägen där en hel trupp med folk satt och häckade. Efter Retro drog nästan hela truppen vidare till Bonden och mötte upp en annan trupp. När det var dags att gå därifrån splittrades vi ytterligare och till slut var det bara jag, Jossan, Adde och Anton som stod i kön till debban slussen. Där kunde vi bvefästa att det faktiskt finns hopp för mänskligheten och att rättvisa alltid ska segra osvosv.
  När klockan blev tre promenerade vi till kungsträdgården och åt cheeseburgare under körsbärsträden. Härligt att kunna sitta ute medan natten sakta men säkert övergår i morgon och folk kryper ur sina gömmor för att göra sin walk of shame eller rensa gator och torg från skräp. 
  På väg hem från solna centrum nynnade jag och plockade blommor. Ah, härliga, härliga sommar!

//Helen


Kommentarer
Postat av: Bettan

Esteban haha!

2010-05-18 @ 19:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0