Igår

Igår tentade jag upp religion A som jag läste i gymnasiet. Jag fick bara g då och det blev jag inte direkt nöjd med. Nu har jag skrivit tentan och vi får se hur det går sen. Men det stör mig, det är ett par frågor jag vet att jag kunde svarat betydligt bättre på. Om jag bara tänkt ett steg längre. Menmen. Jag lär iaf höja betyget något. 
  Efter en tre och en halv timme lång tenta mötte jag upp Jossan på staden. Vi promenerade lite på långholmen och åt glass. Mys. Inte för Jossan dock. Jag var helt övertrött och då reagerar jag väldigt starkt och mycket på saker. Poor thing.
  

//Helen

Kommentarer
Postat av: Loppan

Det var visst mysigt, dummer!!!:D

2010-05-04 @ 15:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0