Övertrött, ha överseende!

Har sovit noll timmar inatt.
"Varför gå hem när det är som roligast?" tyckte jag och några andra och fick sova sked i Bettans föräldrars säng, varmt men ack så mysigt. Kan iofs stryka det där med sovandet för min del, jag låg och konverserade med en karl istället och lyssnade till Rasmus-nalles tandgnisslingar. 
  För att summera så var det iaf en ypperlig fest med härligt folk, så som sig bör. Dessutom hade Bettan gjort jättejättesöta cupcakes. Bettans fester är bra grejer helt enkelt. Simple as that.
  Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Systerystern och svågern kommer hit om ett tag. Det ska bli mysigt med familjemiddag men jag kan inte hjälpa att jag i smyg längtar lite tills den här dagen är över och jag äntligen får sova. 

//Helen
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0