Brainstorming

Jag ska haka på en trend. Inte någon menlös skittrend. Jag ska haka på arigurumi-trenden. Alltså att virka små söta dockor. Jag har redan kommit på ett antal olika dockor jag vill virka. Tyvärr är jag inte särskillt skillad när det kommer till handarbete, men jag tänker att jag kanske kan väga upp icke-existerande skills med entusiasm. Visst då?

---

ca 15 minuter senare.

Har googlat amigurumi. Folk är extremt duktiga. Det verkar dock cirkulera en jäkla massa mönster. Jag som trodde man skulle freestyla...Hm. Typiskt. Är inte säker på om jag hakar på den här trenden ändå....Bestämmer mig imorgon...

//Helen

Kommentarer
Postat av: Mari

Klart du ska börja virka! Vi ska göra det tillsammans och det ska bli så fint så fint. Jag tycker vi går på syfestivalen och får inspiration! Visst då?

2010-10-27 @ 21:31:21
Postat av: Helen

Alltså, jag började och jag försökte freestyla. Hybris. Det blev inte fint. Alls. Men jag är pepp på att försöka igen. Den här gången med mönster och tillsammans med dig=) Är dock inte så på syfestivalen....

2010-10-28 @ 23:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0