Första seminariet avklarat

Puh. Idag var det seminarie. Om postkolonialism. Det var inte alls så farligt som jag trodde. Jag har stressat upp mig något enormt för det här, drömde mardrömmar inatt och så.
Men som sagt, det var inte alls så farligt. Det känns ganska lugnt nu. Antar att jag kommer bli ungefär lika stressad inför nästa seminarium (på onsdag) men det är helt klart ett senare problem.
Alla i min grupp är ju väldigt, väldigt pålästa om allt möjligt, allihopa läser ju typ journalistik och har läst både idéhistoria A&B. Kul för dem. De slänger sig med uttryck och grejer. Antar att vet precis vad de menar när de säger att de läste något ur ett nietzschesiskt perspektiv. Aha, amen dåså.

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0