Vad betyder detta egentligen?

Jag drömmer mardrömmar. Jag började i måndags efter att ha haft en bra ledig dag, jag hade hunnit måla och tvätta och ätit middag med systeryster och Josefine och sen haft ett litet tårtkalas.
 Det känns alltså som att mardrömmarna kom väldigt randomly och särskillt när de handlar om någon jag känner. Jag får väldigt dåligt samvete av att drömma att någon jag känner är ond. Men man kan väl inte hjälpa vad man drömmer, eller?

Idag ska jag flyttstäda kärleksnästet med Mathilda. Kanske är sista gången jag är där. Känns väldigt sorgligt.

//Helen

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha VEM?! Vem är den onde? :)

2010-09-29 @ 16:25:00
Postat av: Brageanna

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2012-03-27 @ 09:27:39
URL: http://brageanna.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0