Lund

Yey!
Resa till Lund bokad, ska dit med Olivia, jenni och Mehrshad för att fira valborg hos maria och Janne.
Innan dess kommer jag hänga i London en vecka med familjen, Yey! för det också.
Fast först, innan jag får ha roligt typ över huvud taget är det en massa plugg och en massa jobb som gäller. Ska skriva uppsats och plugga inför tenta paralellt, samtidigt som jag kommer jobba 3-4 gånger i veckan, vad hände med mina lata dagar egentligen?
När tentan är skriven och första manuset till uppsatsen inlämnad kanske dessutom Nora kommer hit, det blir som en liten belöning för att jagvarit duktig, om jag nu varit det. Ska inte ta ut något i förskott.
Nu- sömn.

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0