2011

Tänker inte hålla på att sammanfatta året som gått. Sånt gör mig lite nipprig.
Istället kan jag ju berätta att jag firade nyår hemma hos Josefine. Vi åt trerätters med hennes familj och deras vänner och satt mest och pratade och tittade på film. Tolvslaget skålade vi in med grönt te på ett snöigt berg.
 Gick och la mig klockan sju i morse(det tog ett tag att komma hem.) Väldigt mysigt nyårsfirande. Så rätt var det=)
  ett nyårslöfte har jag dessutom lyckats klämma fram. Inget direkt konkret (sådana är svårare att hålla). Nix, mitt nyårslöfte är att jag ska sluta vara så rädd för allt för saker och ting såsom pinsamma sociala situationer, vad andra tycker osvosv.  Har dock inga planer på att göra något åt min ormfobi, känns som lite överkurs.  

Gott nytt år!
//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0