Det lata livet

Just nu lever jag lite lata dagar. Igår pluggade jag inte alls så mycket som jag kanske borde gjort och idag har jag inte ens öppnat böckerna och klockan är snart halv tio!
Man vänjer sig snabbt vid att gå upp någon gång mellan åtta och nio och sen spendera dagen på ett ganska flytande sätt. Pluggar lite på än det ena, än det andra biblioteket, glider iväg på föreläsning eller till jobbet i några timmar, går och tränar, träffar vänner. Det är ju helt underbart.
Så länge man är klar med seminariefrågorna i tid och så länge man har något att leverera när det är tentadags kan man liksom leva lite som man vill. Helt underbart. Än så länge älskar jag studentlivet.


//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0