Välkommen till verkligheten

Igår hade jag min första föreläsning. Mina kursare verkade inte alls farliga. Däremot har vi redan nu fått en massa att läsa. Inte för att det var helt oväntat, men ändå. Känner mig lite stressad. Menmen, jag övervinner det.
En sak som inte är så bra är att jag spenderade 1000 kronor på kurslitteratur. Jag tänkte att jag borde försöka hålla mig och låna det mesta av Mathilda eller Lars som så fint erbjudit sig att låna ut, men jag har ju en liten fetish för det här med kurslitteratur. Jag vill äga den, sortera den i bokhyllan och bara se hur det tillkommer fler och fler böcker. Borde nog försöka jobba bort det där, för min ekonomis skull.

//Helen

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, känner igen det där med att vilja äga dem! :) Borde räkna ihop hur många jag har nu efter 2,5 år...

2011-01-18 @ 14:05:02
Postat av: Anonym

Börja på lärarhögskolan så kommer du snabbt över den fetishen.

2011-01-18 @ 16:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0